Mesures de sécurité contre le Covid-19

cerrar

Il est obligatoire de présenter le Certificat COVID numérique de l’UE pour accéder aux spectacles.

Le port du masque est obligatoire en tout temps, à l'entrée, à la sortie et pendant le spectacle.

Il sera obligatoire de se laver les mains a l'entrée avec du gel hydro-alcoolique qui sera mis à la disposition du public

Respectez la distance de sécurité et suivez les instructions du personnel de la salle pour entrer et sortir du bâtiment

Assistez à l'événement bien à l'avance pour éviter les foules.

Los asistentes deben permanecer sentados en sus butacas durante todo el espectáculo.

Nouvelles / 21 octobre, 2016

Programa honetan, luxuzko bakarlari bat aurkeztuko da: Grammy bat irabazi berri duen Augustin Hadelich biolinista. Donostiara etortzekoa zen britaniar zuzendaritzaren ezin eztabaidatuzko irudia, fonografia guztiko musikaririk emankorrenetako bat, Sir Neville Marriner, zendu delarik, Jaime Martín espainiar flautista eta zuzendariak ordezkatuko du kontzertu honetan. Aipatu kontzertua, datorren igandean izango da, urriak 23an, arratsaldeko 19:00etan Kursaal Auditorioan. Programa abian jartzeko, “Alphonse et Leonore” balletaren obertura eskainiko da, Fernando Sor musikagile eta gitarrista katalanarena, zeina orobat baita ezaguna bere gitarra-metodoagatik eta tresna honentzako duen ekoizpen guztiz oparoagatik ere. Sorrek balletaren generoa landu zuen 1821 eta 1826 bitartean, seguru asko Felicité Hullin dantzariarekin izan zuen harremanaren ondorioz. Dozena bat ballet konposatu zituen, baina lau bakarrik heldu dira gugana. Era honetan, kontzertu honetan sorkuntza baliotsu horietako bat entzuteko aukera izango dugu. Sor-en konposizioarekin batera, lehenengo zatian Mendelssohnen biolinerako 2. kontzertua entzungo da. Instrumentu honen errepertorioko funtsezko obra da, gehien interpretatzen den kontzertuetako bat, eta ezaguenetakoa. Zailtasun tekniko handiak dituen obra da, eta interpretearen aldetik joaldi erabat kontrolatua eskatzen du, bai adierazpenean, bai partiturak eskatzen dituen distira-efektuetan, eta leku guztiz berezia hartzen du biolinerako literatura erromantikoan. Programa honetan luxuzko bakarlari bat aurkeztuko da gainera: Grammy bat irabazi berri duen Agustin Hadelich, hain zuzen ere. Beethovenen 2. sinfonia 1802an idatzi zen, eta, Grove ingeles musikologoak dioenez, hauxe da “Antzinako Erregimenaren gailurra, iraultzaren aurrekoarena, Haydn eta Mozarten ondoren, puntu horretatik abiatuko baitzen Beethoven beraren aurretik inor sartzen ausartu ez zen munduetara”. Urte kritikoa izan zen musikagilearentzat, gorreria golpetik larriagotu zitzaiona, eta suizidatzea ere bururatu zitzaion; gogo-egoera horrek, ordea, ez zuen izan islarik musika honetan, gainezka egiten duen poz baten notak baitaude pasarte askotan. Cadaqueseko Orkestra Jaime Martín, zuzendaria Agustin Hadelich, biolina Urriak 23 Igandea / 19:00 51 / 41 /33 / 27 / 12 € carrito Sarrera erosi  

Kursaal Eszena reúne en su nueva temporada a intérpretes internacionales de renombre, talentos emergentes y propuestas que revisitan éxitos de otras épocas

Solistas y bandas consolidados en el panorama internacional como Wilco, Rufus Wainwright o The Divine Comedy protagonizan el apartado de música popular, que incluye también a Amaia y Postmodern Jukebox. En música clásica, destacan la […]

Kursaal, un otoño repleto de eventos

La actividad congresual y de reuniones ha centrado la agenda de eventos de Kursaal este otoño, que ha acogido 7 congresos, 4 de ellos internacionales y 30 eventos de reuniones, con un total de 11.400 […]

La Orquesta Barroca de Sevilla trae a la temporada de Kursaal Eszena los conocidos « Conciertos de Brandemburgo » de Bach

En el 300 aniversario de la conocida obra del compositor alemán. El jueves 2 de diciembre, la Orquesta Barroca de Sevilla ofrecerá un concierto en el Auditorio Kursaal, dentro de la programación de clásica de […]