Segurtasun neurriak Covid-19aren aurrean

cerrar

Maskara erabiltzea derrigorrezkoa da uneoro, sarreran, irteeran eta ikuskizunean zehar.

Sarreran derrigorrezkoa izango da bertan egongo den gel hidroalkoholikoarekin eskuak garbitzea

Errespetatu segurtasun-distantzia eta bete aretoko langileen jarraibideak eraikinera sartzeko eta irteteko.

Ikuskizunetara behar besteko aurrerapenarekin etortzea gomendatzen da.

Ikusleak eserlekuetan eserita egon behar dute ikuskizun osoan zehar.

Gaurkotasuna / 25 azaroa, 2015

Johan Inger koreografo suediarraren lanak hurbilpen harrigarria egiten du espainiar nortasun argia duen mito honetara. Horretarako koreografiak biolentziaren gaia hartzen du abiapuntu baina, esparru horretara, haur baten begirada kutsatu gabekotik gerturatuz. Ostegun honetan, azaroak 26, Dantza Konpainia Nazionalaren “Carmen” koreografia ikusteko aukera izango da Kursaal Auditorioan (20:00). Johan Inger koreografo suediarraren jatorrizko lan hau, DKNak berak estreinatu zuen 2015eko apirilaren 9an, Madrilgo Zarzuela antzokian.  “Nere Carmen-ak Mérimée-ren jatorrizko istorioan du abiapuntua, non José den benetako protagonista. José, bere maitearen askatasuna jasateko ez da gauza eta infernurako bidean murgiltzen da, gizakiaren sen primitiboenek, pasioak eta mendekuak, hartara bultzatuta”. Dantza Konpainia Nazionalak Carmenen bertsio berri bat muntatzeko eskaera egin zionean Johan Ingerri, ‘Carmen’ espainiar nolakotasun nabaria duen obra izanik, eta Inger, berriz, suediarra, erronka handi bat sortu zitzaion honi, baina baita aukera handi bat ere. Izan ere, ekarpen berriren bat egin behar zion Carmenen mito unibertsalari. Horretarako, bortizkeriaren mitoan barneratzea erabaki zuen Ingerrek, eta begirada argi eta kutsatu gabe baten bitartez hurbildu zen hartara: ume baten begirada. Ikuspegi horretan oinarrituta, Ingerrek pertsonaia bat sortu zuen, bere begi tolesgabeetatik begiratzen duelarik, gertatzen den ororen lekuko bihurtzen gaituena, baina aldi berean haren aldaketa ere ikusten dugula. “Bada pertsonaia honetan halako misterio bat, edozein ume izan daiteke, Don José umetan izan daiteke, edo Micaela gaztea, edo Carmenen eta Joséren seme jaiogabea. Gutako bat ere izan daiteke, geure ontasun primitiboarekin, bortizkeriaren esperientzia batek zauriturik, esperientzia horrek, laburra izanik ere, eragin negatiboa izango baitzukeen geure bizitzetan eta, betikoa, besteekin harremanak izateko dugun ahalmenean.” -Johan Inger-  2015eko azaroak 26, osteguna Kursaal Auditorioa / 20:00 46 / 37 / 30 / 24 / 12 € “CARMEN” Zuzendaritza eta koreografia: Johan Inger Koreografoaren laguntzailea: Urtzi Aranburu Musika: Rodion Shchedrin y Georges Bizet Jatorrizko musika osagarria: Marc Álvarez Dramaturgia: Gregor Acuña-Pohl Eszenografia: Curt Allen Wilmer (AAPEE) Eszenografia laguntzailea: Isabel Ferrández Barrios Argiztapena: Tom Visser Jantziak: David Delfín CARMEN: Emilia Gísladöttir DON JOSÉ: Daan Vervoort HAURRA: Jessica Lyall ESCAMILLO: Isaac Montllor ZUÑIGA: Toby William Mallitt Sarrera erosi  

Biltzarrak, udaberri honetako protagonista nagusiak

Kongresuak indar haundiz itzuli dira lehen seihileko honetan Donostiara. Kursaalen eta Miramar Jauregian 12 kongresu ospatu dira, horietatik 8 nazioartekoak, baita 59 jardunaldi eta konbentzio ere, eta 15.000 parte-hartzaile izan dira guztira. Zientzia, sormena, heziketa […]

Patti Smith

Irailean Patti Smith eta Emir Kusturicak ekingo diote ostera Kursaal Eszenaren denboraldiari

Bi kontzertuetarako sarrerak bihar, hilaren 5ean, jarriko dira salgai kursaal.eus webgunean eta Kursaaleko, goizeko 11:30etik aurrera. Denboraldiari hasiera Patti Smith rockaren ikur entzutetsuak emango dio, bere bandaz lagunduta, irailaren 28an. Urriaren 13an Emir Kusturica & […]

Munduko Biktimologia Elkartearen Nazioarteko 17. sinposioa

Kursaalen ospatu zen ekainaren 5etik 9ra, Munduko Biktimologia Elkartearen Nazioarteko 17. sinposioa. Bertan, 450 profesional, ikertzaile, politika-kudeatzaile, teknikari, ikasle, ekintzaile eta 50 nazionalitatetako boluntario baino gehiago bildu ziren. Ganbera-aretoa eta erabilera anitzeko aretoak izan ziren […]